woensdag 1 april 2015

Lekker uitwaaien in de wind

Wandelen als medicijn, het kan tellen. Ik begin het zowaar te missen. Regen, wind of storm het staat allemaal in de weg van mijn wandelingen. Niet dat ik helemaal niks gedaan heb ondertussen, maar toch ;-). Dankzij de volharding van de buurmannen heb ik toch al wat werkjes verricht in mijn huisje. Ja soms kan je niet anders, wil je net even 'rusten' (ja het speculeren is soms zwaar ;-) ) gaat de bel. En waarom zou je toch uitslapen als je buren dat ook niet mogen? Gelijk hebben ze! Huiswerk is huiswerk, ik kan het maar beter doen. Dat is de snelste weg naar beter worden. Al zag ik me toch even struikelen over wat hindernissen die ik wat overmoedig genomen had deze week. Tja, kletsen krijgen hoort erbij, zeggen ze dan. Bergen beklimmen doe je dus met vallen en opstaan. Ook ik blijkbaar, zelfs de koppige ezels onder ons dus ;-). Niet dat ik geen hulp heb, maar toch is het nog altijd een groot hindernis, hulp vragen. Wat doe je dan? Even, versuft blijven zitten, rondkijken, de schade opmeten en een actieplan opstellen. In mijn geval is dat dan toegeven dat ik te snel wou zijn. Geen tijdslimiet opstellen, go with the flow (hoe dat je dat moet doen zal ik dan nog wel uitvissen zeker?).
En bidden voor beter weer. 'k Heb al eens gedanst onder de douche, maar volgens mij heeft dat de wind alleen maar aangewakkerd :-D.
Robin is ook nog altijd wat ziekjes, hij is ocharme af aan het vallen dat het niet meer schoon is ;-). 'k Hoop dat ik nog snel mijn verjaardagsknuffel krijg, voordat hij helemaal vel over been is ;-). En dat dan de 50km ook terug op de planning komen, want anders is het wel heel saai zo in mijn eentje.
Erwin had anders ook wel een leuk idee, in de helft mee komen doen, voor mental support. Ja dat kan een mens nog gebruiken seh, als 'm dan nog wat bananen en een voddeke voor het zweet meebrengt is het helemaal win-win. ;-). En nu sleep ik me naar de fitness, of beter gezegd laat ik me ernaartoe waaien. Of ik nu spierpijn heb van het sporten of van het zeulen met gerief? Wie zal het zeggen? Maar morgen zal het van het sporten zijn ;-)

tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten