donderdag 30 april 2015

50 zotte uitdagingen?

Al weer een tijdje geleden...
Ondertussen toch nog eens gaan wandelen én gaan fietsen.
Het voortuintje is ook stilaan afgeraakt,hoera ;-).
Wat wel minder leuk is, voor mezelf dan toch, is dat ik serieus aan het twijfelen ben of het wel zo verstandig is om de zotte 50 mee te doen. Met nog maar een maand verwijdert, de enkel nog altijd niet helemaal genezen(en nog eens extra op m'n bakkes gegaan ;-) ) lijkt het me toch niet meer zo een haalbare kaart. Komt er nog eens bij dat tijdens de 'fitheids-test' toch wel wat mankementen aan het licht zijn gekomen. Fitheid en
veel wilskracht gaan me er wel brengen, maar wat voor nut heeft het? Als je dan achteraf meer schade aan je lichaam toebrengt dan dat het deugd gaat doen :-). Ben er nog niet helemaal uit, had er toch wel mijn zinnen op gezet. En net nu is er nog nieuwe compagnie opgedoken :-). Volgend jaar de volle 50? Dit jaar een stukje?
Maar wat met de blog :-)? Dat schrijven vind ik veel te leuk om zomaar mee te kappen :-D. Iemand ideeën? De 50 zotte recepten? De 50 zotte uitdagingen? De 50 zotte dates ;-)?... Suggesties zijn welkom! Ondertussen blijf ik verder trainen, als het dit jaar niet lukt dan volgend jaar!

doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten