dinsdag 7 april 2015

Klusser de klus


Ja het wandelen is wat op de achtergrond verschoven. Dacht zo eens 'eventjes' te gaan verven. Ik weet zelfs al niet meer hoelang ik al in de verflucht rondhang en Birdie heeft volgens mij al een stoflong opgelopen door al dat binnenshuis geschuur van mij ;-). Maar het einde is in zicht! En het schrijven kan ik toch niet laten, of het nu over wandelen of verven gaat, wat is 't verschil? Van alle 2 krijg je spierpijn als je het goed wil doen en van alle 2 heb ik niet veel kaas gegeten. En wie heeft er nu graag kaas? Ik in alle geval niet :-D! Al wandel ik veel liever dan ik verf ;-).
Ondertussen weet ik toch al dat je geen 2 soorten verf mag mengen, je best verf op waterbasis neemt en je de goedkoopste spullen bij de action vindt. En dat het spreekwoord 'wat je zelf doet, doe je beter' niet voor alles opgaat. Verven, een stiel apart ;-).
Morgen rondlopen voor een lampje en een rek voor het wc'ke. Dan de laatste laag  azuurblauw erop en dan zou het af moeten zijn. schietgebedje dat ik niet weer tegen het plafond zit. Heb deze keer al een dubbele strook afgeplakt. Ja 'k word slimmer met de stommiteiten die ik bega :-). En de deur, ja, echt content ben ik er niet van, maar na zoveel lagen, wat moet ik er nog mee doen? 'k Kan hopen dat ik de lotto win en dan gewoon 10 deuren kopen en laten zetten :-D, problem solved. Laat ik morgen maar beginnen met een ticketje van de lotto, je weet nooit ;-).
En dan is het donderdag en hopelijk de beloofde 20 graden :-D, whoehoe. Dat smeekt toch om een wandelingske, niet? Ja ik verheug me er nu al op! Even diep ademhalen in de frisse lucht, alle verfdampen uit de longen persen ;-). 
Birdie (zonder stoflong)
Als het weer zo mooi blijft is het ook weer tijd voor een opknapbeurt van de tuin, de voortuin is nog altijd niet zoals ik hem zou willen. Maar als ik nu eens wist wat ik zou willen, dan zou dat al een stuk makkelijker zijn ;-). Voor de verjaardag alvast een bon van de plantenwinkel gekregen, nu nog weten wat en hoe en 'k ben vertrokken. (en dan ook maar wat spieren vragen ;-) ). Plannen plannen plannen, nu de uitvoering nog :-D. Maar hoe zeggen ze dat ook al weer? wish it dream it do it! Here comes the sun, dubibiduda, here comes the sun! ;-)

Tot schrijfs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten