vrijdag 27 maart 2015

Ouder en wijzer?

De verjaardag is achter de rug. Taart en cadeautjes, en nog eens taart. Tijd om te wandelen dus... De eerste wandeling als 35-jarige was in Geel. Een onderdeel van de zotte 50, hoe toepasselijk ;-). Het bord was snel gevonden, in Bel, een deelgemeente van Geel. We konden kiezen uit wat kortere routes en een lange van rond de 13 km. Daar de zotte 50 steeds dichterbij komt wordt het toch tijd om eens wat langere wandelingen te doen. Met de enkel is het ondertussen beter. Nog geen honderd procent, maar ik denk ondertussen toch al terug dat het nog kan lukken ;-). Maar we zijn er nog niet. We staan dus aan het bord, zoekend naar de wegwijzers van de lange route, maar nergens te vinden. Na 1,5u wandelen komen we toch terug aan de auto aan, geen pijl tegen gekomen. Tot daar de 'lange' route ;-). Nog eens de andere kant uit, kwestie om toch niet voor niets naar Geel te komen, maar neen, geen wegwijzer gevonden.
Gelukkig staat er nog een dagje shoppen op het programma deze week, anders kom ik niet aan mijn wandelkilometers ;-).
Eindhoven was tof, dankzij de cadeaukaart was het zelfs niet zo duur :-D. En ik heb weer parfum. Hopelijk gaat deze wat langer mee. Wie presteert het ook om 2 x een parfum graag te ruiken die dan niet meer te vinden is. Zo snel heb je toch geen nieuwe gekozen. Straks eens zien wat dat geeft, de naam alleen al belooft succes ;-).


Vrijdag, het weekend van Palmenmarkt. Het laatste van Martine in de Pertotale. Het zal toch heel anders uitgaan zijn in Geel als het gesloten is :-( . Dus dit weekend ga ik er eens niet naar kijken en doe ik lekker mee met de rest ;-). De verjaardag was al training genoeg, hoop ik dan maar :-D .

Tot binnenkort!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten