zondag 15 maart 2015

Op naar de volgende vrijdag de 13de ;-)

Een week plat gelegen. Van zetel naar bed, van bed naar zetel. De koekjes kast is leeg ondertussen (godzijdank!). Al overweeg ik soms om een spierbundel in te huren om me van de trap te dragen. Naar boven is niet zo een probleem, dat is al slepend aan de leuning, met veel gekreun en gevloek (wat moet de buurvrouw wel niet denken?). Maar naar beneden? dat moesten ze dus verbieden aan geblesseerde mensen ;-). Of de spierbundel moest terugbetaald door de CM of zo. Mààr de acupunctuur doet zijn werk, want mijn ongeduld is terug :-D.
Ik was dan ook zeer content dat Erwin eens een kijkje in de bibliotheek van Leopoldsburg wou nemen. En ik was nog net behoed voor een boete, 2 vliegen in 1klap. Je kan het al raden... te voet.
Uit voorzorg toch maar 'loopschoenen' aangedaan, niet 'dé' wandelschoenen des onheils. Stiekem was ik toch een beetje blij dat het geen 'wandelroute' ging worden. wandelroutes, denk aan modder, boomwortels, nattigheid en nog meer kans op valpartijen ;-). Tot Erwin ineens het pad tegenover mijn thuis ziet, de scoutjongen in hem is wakker geschoten, en ik ben gejost ;-). Maar natuurlijk ga ik me niet laten kennen! Kaj boven! (dat ze in Heusden enkel trainden op pintjes heffen dat weet enkel Heusden he ;-) ). Eind goed al goed, met wat hulp ben ik zelfs over het hek geraakt. Knuffel een hek, een aanrader :-D. You feel very alive afterwards! ;-)
Vrijdag zijn we dan gaan wandelen met nog iemand van de schakel, een dagcentrum in Balen. Terug in natuurgebied Scheps, maar een andere route. Gelukkig was het deze keer toch al iets minder modderig. Droog kon je het niet noemen, maar toch. En wat nog veel spannender was voor mijzelf...tromgeroffel...ik ben gaan wandelen met de wandelschoenen des onheils, op jawel, vrijdag de 13de. Dat is er al bijna om vragen ;-).
De rest van de vrijdag was zoals een vrijdag de 13de hoort te zijn. Pintjes pakken, dansen, je amuseren en wachten op de juiste 6. En nee, ik moet nog altijd gaan werken jammer genoeg ;-). Op naar de volgende vrijdag de 13de!

 
Volgende week word ik al weer een jaartje ouder. Time flies if you are having fun zeker?
Tijd om het abonnement nog eens van onder het stof te halen ;-)
Ciao!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten