zaterdag 31 januari 2015

Zon, zee en strand (of sneeuw, zee en piña colada?)

Eindelijk weekend! En nog een mooi ook ;-), weekje naar zee,joehoe! Daar zullen er allicht ook wel ettelijke kilometers op de teller geraken. Al dan niet met de nodige tussenstops om de lever aan het werk te zetten ;-). Piña Colada here I come!
Koffers zijn gepakt en de auto is ook in de garage geraakt. Reed blijkbaar al een tijdje met een loshangende uitlaat rond. Pas toen het wel echt een Johnybakje werd begon mijn eurocent te vallen.
Maakt dus dat ik net terug ben van de garage, kleine 7 km verderop. De lift van de garagist afgeslagen. Ja zelfs op zaterdag word er getraind! De buurman verklaarde me al gek toen ik hem al wandelend tegenkwam :-).
De laatste weken wel af en toe in Beverlo afgestapt en zo naar huis gewandeld. Binnendoor is dat nog best te doen. En je ziet eens wat anders dan gewoonlijk.
Het papier in de fitness heeft trouwens ook nog niets opgeleverd. En jammer genoeg verdwijnen ze stilletjes aan ook :-( . Is het om me te kunnen contacteren? Wie weet ;-)?
Maar gelukkig heb ik toch al een compagnon die zot genoeg is om mee te gaan. En er al serieus hard tegenaan gaat. Ik denk dat hij vergeet dat het dan ook wel wat gaat kosten, herinneren jullie je de motivatie nog?
De andere challenge is al belachelijk goed gelukt. Dokken zal je Robin ;-).
Op richting sneeuw, zee en Piña Colada! Zie jullie snel weer!

Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten