donderdag 8 januari 2015

Stijf, stijver, stijfst, ik

Stijf, stijver, ik. Wat is me dat zeg! Heb ik spierpijn van wat wandelen naar het station? Dan zal ik nog erg hard mogen trainen, wil ik in 1 stuk aankomen na de 50 km. Of is het van het Ikea (nee, ik krijg hier geen inkomsten van ;-) ) kastje dat ik nog opgebouwd heb? Je kan je niet voorstellen welke houdingen je moet aannemen om de klus te klaren. ;-)
Maar ik laat me toch niet tegenhouden door een beetje spierpijn! 
Gisteren dan mijn wekelijkse baantjes gezwommen, maar zoals gezegd, te voet ernaartoe. Ik had geluk met het weer, frisjes maar droog. Het viel me wel ineens op dat het toch wel een erg vies weggetje is ernaartoe. De bomen bekijken je lelijk, het is donker en geen kat die het ziet. En de auto's zien je al helemaal niet! Misschien een idee als verjaardagscadeau, iets fluo voor op de jas. Het zwemmen ging goed, deed precies toch deugd aan de benen.En het was niet te druk, altijd een plus.
En wat een verrassing, ik heb geen spierpijn vandaag! Dan zullen die pogingen tot stretchen wel geholpen hebben zeker? 
Vandaag wel wat leuks op het programma. Mijn matras wordt geleverd en dan 's avonds gaan eten met zus en petekind. Daartussen nog wat verloren stukken tand (oudjaar was precies wild)laten bijwerken en bijkletsen met vriendin. Strijken en containerpark staat ook nog op het briefje, maar ik moet toch zorgen dat ik geen spierpijn aan de armen krijg he ;-)? En oja, er kan veel van dit te voet, training is nooit ver weg Robin ;-).

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten