zondag 18 januari 2015

Long time no write ;-)

Long time no write. No sports either. Niet goed bezig ;-). Maar natuurlijk heb ik andere, leukere en minder leuke activiteiten in de plaats gedaan.
Het sportabonnement een week gezocht als een zot(we blijven bij het thema), om dan na een week op het lumineuze idee te komen om eens naar de fitness te bellen. 'Ja hoor Jessi, dat ligt hier nog'. Ale, dat weten we dan ook weer ;-). Maandag, een goede dag om opnieuw te beginnen.
Maar eerst nog de week compleet ruïneren met taart. Oh boy, wat kijk ik daar naar uit :-D ! Zondag cheatday in zijn puurste vorm, en nog een laat nieuwjaarsfeestje met de familie.
Gisteren nog een heel goede tip gekregen van iemand. Om de wandelkilometers in mijn druk werkschema in te bouwen. Ik ga nu dus al te voet naar het station(en terug). Maar echt ver is dat dus niet. Dan ga ik tussendoor nog wandelen, maar zoals gezegd, echt veel tijd heb ik daar ook niet voor. Naar het zwembad en terug, is ook niet zo heel veel. En de weekendwandelingen. Nu ga ik dus een tijdje in Beverlo afstappen en zo te voet naar huis. Als die km in mijn benen zitten dan gaat het volgende station mijn halte worden en ga zo maar door. Ben benieuwd hoe lang ik erover doe. Jammer dat je niet naast de sporen mag lopen ;-).
Heb ondertussen ook eens uitgekeken naar de stappenteller/hartslagmeter. Maar dat idee heb ik toch laten varen. Ga wel lekker naar Graspop in de plaats ;-), wat is me dat een duur toestel seg!

Doei!


1 opmerking:

  1. Hihi Jess, goed bezig! Leuk dat je dit op een blog post trouwens. Hopelijk binnenkort nog vele kilometers in je benen i.p.v. op de bus. You go, girl!

    BeantwoordenVerwijderen