dinsdag 17 februari 2015

Bijna-mijn-laars-verloren-dreef

Er is een wonder geschied! Gisteren heb ik een sms gekregen van een sportieveling van de fitness in Balen. Mijn papier heeft eindelijk iets opgeleverd, na bijna 8 weken.
Bijna mijn laars verloren-dreef
En het strafste van al, we hebben er geen gras/slecht weer/griep/ (schrappen wat niet past) over laten groeien en zijn direct 's anderendaags een kennismakingswandeling gaan maken.

In het natuurgebied Scheps in Balen. Een heel mooie omgeving, al was het met dit weer nog best wat te avontuurlijk voor mijn schoenen. Ik was bijna op mijn sokken naar huis mogen gaan :-). Het was er niet bepaald droog, ondanks dat het weer vandaag nog best redelijk was (ja we zijn in België gaan wandelen). De wandelcompagnon was zo vriendelijk om er foto's van te nemen. Het was soms ook een half behendigheidsparcours, over balken wandelen(het is dat of zwemmen), springen over halve moerassen ;-), en ja, tractors stonden ook écht wel in de weg. De modder hing goed hoog bij thuiskomst. Jammer van de pas gepoetste auto :-D.
 
moeras/vijver

En om het dan helemaal compleet te maken heb ik vandaag nog een smsje gekregen van iemand die dan toch ineens wat aan sport wil doen. (Maar ik ben me niet zeker of het ook de 50km wandelen gaan worden ;-) ). Hoe meer zielen hoe meer vreugd, en al is het maar om te 'trainen', als ik dat al niet altijd alleen moet doen ben ik een tevreden mens. :-)

Morgen een dagje rondlopen met het neefje, dat zal wel 
te voet naar de 'axion' worden of zo iets ;-).
Donderdag nog wat Balen verkennen, zo leer ik mijn nieuwe
omgeving toch ook weer wat kennen! 


Modderige groetjes ;-)




Geo-cache boom


Geen opmerkingen:

Een reactie posten