dinsdag 30 december 2014

No training today!

Vandaag geen 'wandel training'. Mag ik dan ook niet bloggen? Toch wel lichtjes verslavend precies ;-). Het papier hangt allesinds al! Geduld, dat heb ik nooit gehad. Was verdwaald bij het zoeken van de juiste 'rij'. Oh ja, ik hoop dat ze die route zeer goed bewegwijzeren, want de rij van het 'richtingsgevoel' heb ik ook nooit bereikt. :-D. Nog zo een reden dat er toch écht wel iemand mee moet komen, stel je voor, verloren lopen in het grote Geel. Doe ik er nog 20u over omdat ik de weg niet vind ;-). Laten we hopen dat er nog wat gekken zijn in de fitness die willen meedoen, als het er zijn van 'de andere' afdeling (lees de bodybuilders zaal) dan ga ik toch overwegen om me te laten dragen de laatste 10 km. Maar shhtt, dat heeft niemand gehoord.
Heb me ook bezig gehouden met de lay-out van de blog. En er wat leuke snufjes op gezet (al dan niet met hulp van ;-) ).
En dan nu verder met de orde van de dag. Nog werken vandaag...(nee, die km 's tellen niet, want dat is met haltes van gefrituurde en beboterde ondeugd ;-) ) 

Tot schrijfs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten