maandag 29 december 2014

De start is gemaakt!

Hallo!

Jullie hebben zeker op FB gelezen dat ik reeds een goed voornemen voor het nieuwe jaar heb. Met nog een 5 maanden voor de boeg is dan nu het moment aangebroken om een start te maken.
Ik moet zeggen, de reacties op mijn 'goed voornemen' waren niet wat ik verwacht had. :) Maar niet getreurd, daarom gooi ik het nu dus ook over een heel andere boeg.
Ik ben nog steeds op zoek naar 'zotten' die mij willen vergezellen op de wandeltocht. Voor de 'gezelligheid', maar toch vooral voor de mentale steun ;-) .
Gisteren een mooi papier gemaakt en straks gaat dat mee naar de fitness, hopelijk heb ik daar meer succes!
Mijn 'vorderingen' (en ongetwijfeld ook mislukkingen ;-) ) zijn vanaf nu te volgen op deze blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten